Meteen naar de content

Volg ons!

100% Tevredenheid garantie

Neem contact met ons op

Bestelling en levering

Heb je een Turiza item gevonden die je echt moét hebben? Mooi!

Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’.
Natuurlijk kun je lekker verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je winkelwagentje door op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven te klikken.
Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.

Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling. Klik op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven om naar jouw Turiza items te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Ga door naar afrekenen’. Nu beland je op de check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen.

Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer wijzigen, omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo snel mogelijk in ontvangst kan nemen.

 

  1. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Turiza neemt de verzendkosten voor rekening. Jij betaald dus géén verzendkosten. 

Verzekerde Verzending:

Wij bieden ook de optie voor verzekerde verzending aan. Deze keuze houdt in dat het pakket verzekerd is totdat het in ontvangst wordt genomen door de klant. In geval van schade, breuk, of verlies van het pakket, zorgen wij kosteloos voor een vervanging van het product.

Wanneer u kiest voor verzekerde verzending, waarborgen wij de veilige overdracht van uw bestelling tot aan het moment van ontvangst. Mocht zich onverhoopt een situatie voordoen waarbij het pakket schade oploopt, breekt, of verloren gaat tijdens het verzendproces, dan nemen wij de verantwoordelijkheid om u kosteloos een nieuw exemplaar van het product toe te sturen.

Deze verzekeringsmogelijkheid biedt u extra bescherming en verzekert dat u ongehinderd kunt genieten van uw aankoop. U kunt tijdens het afrekenen kiezen voor deze optie en zo profiteren van een zorgeloze bezorgervaring.


* Verzendkosten om je artikel te retourneren dien je wel zelf te betalen.

  1. KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN?

Ja, wij versturen al je items met Track & Trace. Jouw bestelling kan je volgen via de bestelstatus pagina, de link hiervan krijg je via een e-mail zodra je bestelling is verzonden.

Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.

  1. WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?

Turiza streeft naar een goede levering van de producten. Wanneer je op werkdagen voor 15.00 een bestelling plaatst, streven wij ernaar op je bestelling dezelfde dag nog te verwerken. Veel van onze artikelen verzenden wij rechtstreeks via onze leveranciers die veelal gevestigd zijn in Azië. Hierdoor bedraagt de gemiddelde levertijd 7 - 10 werkdagen.

4. NIET OPGEHAALDE BESTELLINGEN:

Wanneer een bestelling niet kan worden afgeleverd op het opgegeven afleveradres en de klant niet tijdig actie onderneemt om het pakket op te halen bij het aangewezen afhaalpunt, zijn de volgende beleidslijnen van kracht:

- Na een mislukte afleverpoging ontvangt de klant een melding van de vervoerder met instructies voor het ophalen bij het aangewezen afhaalpunt.

- Het pakket blijft gedurende 7 dagen beschikbaar op het afhaalpunt. Na deze periode wordt het pakket teruggestuurd naar ons magazijn.

- Klanten zijn verantwoordelijk voor tijdige actie om hun pakket op te halen. Geen tijdige actie kan resulteren in het terugsturen van het pakket naar ons magazijn.

- Teruggezonden pakketten kunnen opnieuw worden verzonden naar het juiste adres, maar de kosten voor herverzending zijn voor rekening van de klant.

5. Verkeerd opgegeven verzendadres:

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. In geval van een verkeerd opgegeven adres gelden de volgende beleidslijnen:

Klanten worden aangemoedigd om het verzendadres zorgvuldig te controleren bij het plaatsen van een bestelling. Onze verwerking en verzending zijn efficiënt, maar er is een beperkt venster om een onjuist adres te corrigeren.

Als een klant vermoedt dat hij/zij een verkeerd verzendadres heeft opgegeven, dient onmiddellijk contact met ons te worden opgenomen. We zullen ons best doen om de wijziging door te voeren, maar garantie kan niet worden gegarandeerd.

Indien de klant ervoor kiest het pakket opnieuw te laten verzenden naar het juiste adres, op eigen kosten, en een terugbetaling verkiest, wordt een maximale terugbetaling van 50% overwogen. Dit bedrag dekt gedeeltelijk de geleden kosten voor het oorspronkelijke verzenden van het product. Houd er rekening mee dat deze terugbetalingsoptie geldt als de klant besluit af te zien van de herverzending en in plaats daarvan kiest voor een gedeeltelijke terugbetaling.

  1. VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE

Gratis Verzending:

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het geval zijn dat uw Track & Trace aangeeft dat uw pakketje op uw adres is afgeleverd - maar u heeft toch uw bestelling niet ontvangen - meldt dit aub aan, 14 dagen na de aangegeven leverdatum wordt een onderzoek gestart door PostNL, wij houden u hierover geïnformeerd tot aan het einde van de onderzoek. 

Verzekerde Verzending:

In geval van verlies of diefstal van uw pakketje, dekt deze verzekeringsmogelijkheid het volledige proces. Indien u kiest voor verzekerde verzending, zullen wij zorgdragen voor een passende oplossing, inclusief kosteloze vervanging van uw product. U kunt deze optie selecteren tijdens het afrekenproces voor een volledige dekking van uw bestelling.

Vragen over je bestelling 

Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan even op de veel gestelde vragen pagina. Staat je vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.

Vraag of opmerking?

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden.

Niet tevreden?

Retourneer je bestelling binnen 14 dagen en ontvang direct je geld terug.

Veilig & Vertrouwd

Reken veilig en vertrouwd af met je favoriete betaalmethode.

Bestel nu en profiteer!

Gratis verzending op alle bestellingen binnen Nederland & België.